Ο καλός μας ο καιρός

Γιορτάζουν (γνωστές γιορτές)

Κυριακή 27 Φεβρουαρίου 2011

Εκείνες και εγώ : Κορίτσια ο Δόγκανος !!






Εκείνες και εγώ - Ant1 1996
____
Πρωταγωνιστούν: Χάρης Λoγγαράκης, Τάσoς Κωστής, 
Σωτήρης Σκάvτζικας, Ράvια Παπαδάκoυ, Πάvoς Χατζηκoυτσέλης, 
Πάvoς Βίτσικας, Ντεvίζ Μπαλτσαβιά, Νίκη Σερέτη, Λoυκία Πιστιόλα,
 Γιάννης Μπέζος, Βαλέρια Κουρούπη
____
Η τηλεοπτική σειρά Εκείνες κι εγώ είναι κωμική σειρά
 που μεταφέρθηκε δύο φορές στην ελληνική τηλεόραση.
 Η πρώτη ήταν το 1976 στην ΕΡΤ με πρωταγωνιστή 
τον Λάμπρο Κωνσταντάρα και η δεύτερη 20 χρόνια μετά, 
το 1996 από τον ΑΝΤ1 με πρωταγωνιστή τον Γιάννη Μπέζο.
 Η σειρά αποτελεί δημιουργία του θεατρικού συγγραφέα
 Κώστα Πρετεντέρη που έπλασε τον χαρακτήρα του Δόγκανου,
 ενός μεγάλου καρδιοκατακτητή, και παράλληλα αμετανόητου εργένη.
 Ο πρωταγωνιστικός χαρακτήρας της σειράς στην πρώτη σειρά
 ονομαζόταν Λάμπρος Δόγκανος ενώ στο ριμέικ Ζάχος Δόγκανος.
Η σειρά παρακολουθεί τις περιπέτειες και τα παθήματα του Ζάχου Δόγκανου, 
μεγάλου καρδιοκατακτητή με πολυάριθμες κατακτήσεις κατά το παρελθόν του.
 Κατά την διάρκεια της σειράς ο Δόγκανος που είναι αρραβωνιασμένος
 συναντάει τυχαία γυναίκες που έχουν περάσει από την ζωή του 
και τον βάζουν σε μπελάδες. Στην ζωή του Δόγκανου υπάρχουν ακόμα
 ο συνέταιρός του στο γραφείο που διατηρεί, η αρραβωνιαστικιά του,
 ο ανιψιός του, η υπηρέτριά του και η θεία του που άλλοτε του δημιουργούν
 και άλλοτε τον γλιτώνουν από περιπέτειες.


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε01: Ο Γιούκερμαν χρωματιστός




☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε02: Αχ αυτά τα παιδιά

☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε03: Κορίτσια ο Δόγκανος !!


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε04: Η δουλειά θέλει κυνήγι


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε05: Λαχτάρες


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε06: Το κρυφτούλι


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε07: Τον πήρε ο ύπνος και έγυρε


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε08: Γυναίκα δηλητήριο


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε09: Πετάει η ομάδα


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε10: Ο εκβιασμός


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε11: Άτιμα γενέθλια


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε12: Αχ αυτές οι γυναίκες


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε13: Το προξενιό


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε14:Φτερά και πούπουλα


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε15: Γλάστρα εξ ουρανού


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε16: Ρομαντικό διάλειμμα


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε17: Υβόνη


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε18: Ένα σου και ένα μου


☻ Εκείνες και εγώ ☻ ► Ε19: . Κίνδυνος γάμου













 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου